Automatyzacje w CX są już koniecznością. W 2022 realizowało je...
63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów...
63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów...
Czym jest Buzzword? W nomenklaturze komunikacyjnej buzz to określenie na szum, który generowany jest w związku z jakimś zjawiskiem. Jest on pożądany w marketingu. Wiele słów...
Anywhere commerce oznacza handel, który jest wszechobecny. Dotyczy to produktów, które można zakupić w dowolnym kanale i w dowolnym momencie, najbardziej wygodnym dla klienta. A-commerce można...
Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i...
W Poczcie Polskiej zakończyły się testy technologii RFID w ramach projektu naukowo-badawczego, realizowanego we współpracy z Łukasiewicz – Poznańskim Instytutem Technologicznym. System RFID* na tę skalę nie był dotąd...
Ubiegły rok postawił przed nami wiele wyzwań, ale wyzwolił też pokłady pomysłowości i kreatywności. Skłonił do tego, że zaczęliśmy poszukiwać nowych rozwiązań, dzięki którym mogliśmy utrzymać...
Od 1 stycznia 2023 roku zaczęła obowiązywać dyrektywa Omnibus, która m.in. ma na celu zwiększenie transparentności na rynku e-handlu. Obowiązek informacji o weryfikacji opinii w sklepie...
E-commerce jest jednym najszybciej rozwijających się segmentów handlowych w ostatnich latach. Coraz częstsza obecność firm online spowodowała rozkwit branży internetowej, marketingu digitalowego oraz idącej za tym...
Agencja WebTalk wprowadza usługę ratingu cenowego – trackowania cen produktów u różnych dystrybutorów – dzięki czemu możliwe jest przygotowywanie konkurencyjnych strategii cenowych. Zmiany e-commerce w 2023...
E-commerce, czyli handel elektroniczny to ten element handlowej działalności skupiającej się na obsłudze narzędzi internetowych. Mowa o stronie internetowej, social media czy marketplace’ach. Szybkie wzrosty w...
Okres przedświątecznych zakupów jest szczególnie ryzykowny pod względem zachowania bezpieczeństwa w sieci. Kupujący tłumnie odwiedzają strony internetowe, aby złożyć zamówienia, które miałyby być zrealizowane jeszcze przed...
Jak pisaliśmy o walce e-commerce z inflacją, jednym ze sposobów było podniesienie jakości obsługi klienta. Doświadczenie bowiem stało się równie ważnym wyróżnikiem, co jakość samego produktu...
Vinted podsumowuje mijający rok w formie zestawienia 22 najciekawszych faktów, liczb, ciekawostek, które obrazują największą w Europie społeczność zrzeszoną wokół rynku rzeczy z drugiej ręki. Co...
Recesja, z którą zmaga się coraz większa liczba społeczeństwa dotyka już sektory handlowe, zwłaszcza FMCG. Dyskusja wokół tych produktów przybiera coraz mniej pozytywne tory. Wybuch pandemii...