
Rewolucja w płatnościach mobilnych – jak technologia zmienia sposób, w...
W ciągu ostatnich kilku lat świat płatności zmienił się nie do poznania. Dziś świat finansów ewoluuje w błyskawicznym tempie, a mobilne rozwiązania stają się standardem. W...
W ciągu ostatnich kilku lat świat płatności zmienił się nie do poznania. Dziś świat finansów ewoluuje w błyskawicznym tempie, a mobilne rozwiązania stają się standardem. W...
Sposób, w jaki konsumenci dokonują płatności online, zmienia się dynamicznie wraz z rozwojem technologii i rosnącą świadomością użytkowników. Polacy coraz częściej wybierają metody szybkie, wygodne i...
Zakupy online to dziś standard, ale wraz z ich popularnością rośnie również liczba zagrożeń i oszustw. Polscy e-konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na bezpieczeństwo swoich transakcji...
Polscy przedsiębiorcy, choć akceptują coraz więcej metod płatności, w tym zbliżeniowe, mobilneczy BNPL, a także korzystają z mobilnych POS, wciąż borykają się z brakiem integracji kanałówsprzedaży...
W 2024 roku Polacy coraz chętniej sięgali po nowoczesne metody płatności – dowodzą wyniki Adyen Retail Report 2024. BLIK pozostawał niekwestionowanym liderem docierając do około 95...
W dobie rosnącej popularności handlu internetowego, ochrona sklepu e-commerce przed cyberzagrożeniami jest priorytetem dla każdego właściciela biznesu online. Codziennie miliony klientów dokonują transakcji online, co czyni...
W dzisiejszym świecie e-commerce porzucone koszyki stanowią jedno z największych wyzwań dla sprzedawców internetowych. Statystyki pokazują, że średnio 70% koszyków zakupowych zostaje porzuconych przed finalizacją zakupu....
Jak wynika z badania Adyen Retail Report polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z nowoczesnych technologii płatniczych, zarówno dokonując zakupów stacjonarnych, jak i online. Wraz z otwartością...
Bramki płatności odgrywają kluczową rolę w procesie realizacji transakcji. Ale co to dokładnie jest bramka płatności i jak działa? W tym artykule wyjaśnimy wszystkie kluczowe aspekty...
W obliczu trudności ekonomicznych, coraz bardziej uciążliwej inflacji oraz niepewności rynkowej, wiele przedsiębiorstw znajduje przestrzeń do rozwoju w transgranicznym handlu elektronicznym. Również polskich! Według Cinkciarza, głównym...
W marketplace’ach, czyli internetowych sklepach typu Allegro czy Ceneo, kupuje już 72 proc. Polaków. Zamawiamy tam głównie ubrania (46 proc. użytkowników tych platform). W następnej kolejności...
Wiele artykułów i opracowań badawczych sugeruje, że handel stacjonarny będzie sukcesywnie i mocno wypierany przez jego cyfrową wersję. Niektórzy nazywają to nawet detaliczną apokalipsą i wieszczą...
Od czasu wybuchu pandemii znacznie rozwinęły się trendy social i live commerce, które pozwalają konsumentom na szybkie i wygodne zakupy za pośrednictwem mediów społecznościowych. W Polsce praktyka...
Rynek płatności odroczonych wzrósł w latach 2018 – 2020 aż czterokrotnie i w skali globalnej osiągnął wartość 80 miliardów dolarów. Według przewidywań, do 2025 roku może...