
Client First – jak budować doświadczenie cyfrowe klientów?
Czy Twoja aplikacja gubi użytkowników już po kilku dniach? Czy masz wrażenie, że pomimo inwestycji w marketing, wyniki nie spełniają oczekiwań? W erze cyfrowej sukces zależy...
Czy Twoja aplikacja gubi użytkowników już po kilku dniach? Czy masz wrażenie, że pomimo inwestycji w marketing, wyniki nie spełniają oczekiwań? W erze cyfrowej sukces zależy...
Logistyka e-commerce to jeden z najważniejszych filarów współczesnego handlu internetowego. Choć sprzedaż online rozwija się od lat, pandemię Covid-19 można uznać za moment przełomowy, który przyspieszył...
Magazyn dla firmy działającej na rynku e-commerce to dziś niezbędny element wykorzystywanej infrastruktury. Tylko nieliczne produkty, niewielkie i niewymagające kosztownego składowania, pozwalają na nierozbudowywanie swojej bazy...
Phygital, czyli połączenie fizycznego i cyfrowego świata, to jeden z najważniejszych trendów technologicznych, który zyskuje na znaczeniu w branży retail i e-commerce. Podczas prelekcji Izabela Franke...
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje wiele sektorów, a jednym z obszarów, gdzie jej wpływ jest szczególnie widoczny, jest e-commerce. Zastosowanie AI w handlu elektronicznym nie tylko zmienia...
Dropshipping to wyjątkowy model biznesowy, który zdobył ogromną popularność w świecie e-commerce. Pozwala przedsiębiorcom na sprzedaż produktów bez konieczności przechowywania ich fizycznie. Brzmi jak magia? Oto...
Zwiększenie przychodów firmy to jeden z kluczowych celów strategicznych, który pozwala na rozwój, inwestycje w nowe technologie, a także na zwiększenie konkurencyjności na rynku. Zatem jak...
Technologie cyfrowe stale wymuszają na przedsiębiorcach ciągłą adaptację do zmieniających się realiów rynkowych. W erze e-commerce, gdzie doświadczenia zakupowe odgrywają niezwykle kluczową rolę, pojawia się innowacyjne...
Sprostanie potrzebom klienta jako przewaga konkurencyjna, optymalizacja kosztów dostaw i zwrotu towaru, rosnąca popularność płatności odroczonych oraz re-commerce – to tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone...
Generatywna sztuczna inteligencja wkracza w nowe sfery biznesu. Coraz częściej jest także adaptowana przez branżę e-commerce. Jak GenAI może zoptymalizować obsługę klienta czy procesu zakupowe? Czy...
Trade marketing stanowi fundament skutecznej współpracy pomiędzy producentami a partnerami handlowymi. To obszar, w którym strategie promocyjne, dystrybucyjne i zarządzania relacjami z klientami odgrywają istotną rolę...
2023 to kolejny rok, w którym e-commerce ukazuje swoją nieprzerwaną dynamikę. Powoduje to, że podsumowanie go w kilku zdaniach staje się zadaniem niemożliwym. Zgodnie z raportem...
Zatory płatnicze i nieuregulowane wierzytelności, które stanowią już 84 mld zł, to coraz większe wyzwanie dla polskich przedsiębiorstw. Sytuację dodatkowo pogarsza słabnący popyt, rosnące lawinowo koszty,...
Przygotuj się na eCom Business Live, czyli wiodące globalne wydarzenie, które zwiększy sprzedaż Twojej marki online. Już 11 i 12 października w Messe Frankfurt tysiące odwiedzających będzie...