
Konferencja Przyszłość E-Commerce już niebawem!
W dzisiejszych czasach e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, a trendy i zachowania konsumentów stale się zmieniają. Dlatego właśnie konieczne jest trzymanie ręki na pulsie i...
W dzisiejszych czasach e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, a trendy i zachowania konsumentów stale się zmieniają. Dlatego właśnie konieczne jest trzymanie ręki na pulsie i...
Szybkie zmiany w trendach i technologiach wymagają regularnej aktualizacji narzędzi i procesów, w tym aplikacji mobilnych. Opóźnienia w podejmowaniu decyzji w tym zakresie mogą prowadzić do...
W Krakowie już 28 i 29 marca 2023 roku odbędzie się kolejna edycja wydarzenia Mobile Trends Conference. Największy polski event mobile będzie miał miejsce w Metropolo...
Zdaniem Polaków największe zalety kupowania w marketplace’ach to oszczędność czasu i konkurencyjne ceny produktów – wynika z raportu Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością...
Vertiv, globalny dostawca rozwiązań krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz ciągłości jej działania, zaprezentował aplikację mobilną Vertiv XR, pierwsze w swoim rodzaju narzędzie umożliwiające operatorom centrów danych, menedżerom...
Dzisiaj wszyscy siedzimy w kanale mobilnym, nie tylko najmłodsi. Okazuje się też, że coraz więcej w nim kupujemy. Z tego względu, nie brakuje zainteresowania tym sektorem...
Handlowcy mogą czerpać garściami nie tylko ze swojej branży. Jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi e-commerce pod względem wykorzystywanych technologii jest przestrzeń fashion oraz beauty. Kamila...
Customer Experience to doświadczenie jakie konsumenci mają z marką oraz trwałe wrażenie, jakie wywiera się na nich w trakcie całej podróży kupującego – od poznania marki...
Czym jest Buzzword? W nomenklaturze komunikacyjnej buzz to określenie na szum, który generowany jest w związku z jakimś zjawiskiem. Jest on pożądany w marketingu. Wiele słów...
Anywhere commerce oznacza handel, który jest wszechobecny. Dotyczy to produktów, które można zakupić w dowolnym kanale i w dowolnym momencie, najbardziej wygodnym dla klienta. A-commerce można...
Aplikacje mobilne stały się dziś ważną częścią branży detalicznej. Według raportu data.ai od 2022 roku kosnumenci zaczynają świadomie podchodzić do swoich decyzji zakupowych. Aplikacje mobilne mogą...
Firma e-point wraz z Google przygotowała kolejną edycję badania polskiego rynku m-commerce. Efektem współpracy jest ponad 530 rekomendacji dotyczących mobile. TOP 5 rekomendacji UX sprawdzisz tutaj....
Wyniki badania przeprowadzonego przez Google Polska i e-point pokazują, że polscy handlowcy uznają mobile jako ważny składnik swoich e-commerce. Poprzednie rekomendacje poprawiły m-commerce, ale wciąż istnieje...
/Mobile marketing ma wiele oblicz i jest jedną z metod dotarcia do klientów docelowych. Możliwości, jakie oferuje są bardzo wysokie, zważywszy na komponent tytułowej mobilności, cechującej...