• M-commerce
  • Commerce
  • Narzędzia
  • Marketing
  • Trendy
  • Logistyka
  • Płatności
  • Raporty
  • Wywiady
commerce trends
Konferencje
  • MT4E 2023
  • MTC 2023
  • MT4E 2022
  • MTC 2022
  • MTC 2021
  • MTC 2020
Mobile Trends

Kategoria: M-commerce

Kobieta korzystająca ze smartfona podczas zakupów w sklepie odzieżowym. Raporty

Jak digitalizacja i nowe technologie zmieniają retail w 2025 roku

Branża retail przechodzi obecnie dynamiczną transformację, którą odczuwa każda marka – niezależnie od jej wielkości czy kategorii produktowej. Konsumenci zmieniają swoje zachowania zakupowe, technologia nie zwalnia...

Ikona zegara 7 lipca 2025 Czytaj
Polski e-commerce 2024–2028. Konkurencja, mobilność i AI napędzają rynek E-commerce

Polski e-commerce 2024–2028. Konkurencja, mobilność i AI napędzają rynek

Pomimo spowolnienia gospodarczego i wyhamowania tempa wzrostu po pandemii, polski rynek e-commerce nadal dynamicznie się rozwija. Do 2028 roku jego wartość ma osiągnąć aż 192 miliardy...

Ikona zegara 7 maja 2025 Czytaj
Aplikacje mobilne napędzają e-commerce: przyszłość zakupów w Twoim smartfonie M-commerce

Aplikacje mobilne napędzają e-commerce: przyszłość zakupów w Twoim smartfonie

Polski rynek e-commerce przeszedł dynamiczne zmiany w ostatnich latach. Wzrost zakupów online w czasie pandemii przyciągnął nowych użytkowników, jednak obecnie sektor wchodzi w fazę dojrzałości, w...

Ikona zegara 9 kwietnia 2025 Czytaj
Jakie są wyzwania związane z bezpieczeństwem w m-commerce i jak je pokonać? M-commerce

Jakie są wyzwania związane z bezpieczeństwem w m-commerce i jak...

Rosnąca popularność zakupów dokonywanych za pomocą smartfonów i tabletów sprawia, że kwestia bezpieczeństwa staje się priorytetem dla firm działających w tym sektorze. Cyberprzestępcy stale udoskonalają swoje...

Ikona zegara 13 marca 2025 Czytaj
Personalizacja doświadczeń użytkowników w m-commerce – jak wykorzystać dane do tworzenia ofert szytych na miarę? M-commerce

Personalizacja doświadczeń użytkowników w m-commerce – jak wykorzystać dane do...

Personalizacja to kluczowy trend w e-commerce, a w przypadku handlu mobilnego (m-commerce) nabiera jeszcze większego znaczenia. Użytkownicy oczekują szybkich, wygodnych i dostosowanych do ich potrzeb rozwiązań....

Ikona zegara 27 lutego 2025 Czytaj
Jak m-commerce wpływa na zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów? M-commerce

Jak m-commerce wpływa na zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów?

M-commerce (mobile commerce) to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów e-commerce. Rosnąca liczba konsumentów korzysta z urządzeń mobilnych do przeglądania ofert, porównywania cen i finalizowania zakupów,...

Ikona zegara 19 lutego 2025 Czytaj
Marketing

Dlaczego warto korzystać z Google Ads przy rozwijaniu sklepu internetowego?

Google Ads to najszybszy sposób na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym. Dzięki reklamom Google Ads możesz docierać do osób, które aktywnie szukają Twoich produktów, płacąc...

Ikona zegara 13 lutego 2025 Czytaj
E-commerce vs. m-commerce – kluczowe różnice i jak przejść na model mobilny E-commerce

E-commerce vs. m-commerce – kluczowe różnice i jak przejść na...

Zakupy online na urządzeniach mobilnych zyskują na popularności szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Smartfony i tablety stały się naszym codziennym narzędziem, także w świecie handlu internetowego. Jeśli...

Ikona zegara 14 stycznia 2025 Czytaj
Zakupy przez urządzenia mobilne w 2024 roku – wyzwania i szanse dla e-commerce M-commerce

Zakupy przez urządzenia mobilne w 2024 roku – wyzwania i...

Zakupy online w Polsce od lat zyskują na popularności, a smartfony stały się kluczowym narzędziem, z którego korzysta aż 75% kupujących. Z raportu E-commerce 2024 w...

Ikona zegara 29 października 2024 Czytaj
social-commerce–jak-media-społecznościowe-zmieniają-zakupy-online Marketing

Social commerce – jak media społecznościowe zmieniają zakupy online?

W dzisiejszym, dynamicznie rozwijającym się świecie zakupów online, media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu nowych trendów i zachowań konsumenckich. Social commerce, czyli sprzedaż za pośrednictwem...

Ikona zegara 17 września 2024 Czytaj
E-commerce

Raport o dostępności aplikacji handlowych – Kluczowe wnioski Business Accessibility...

E-commerce stawia przed sobą wyzwania dotyczące dostępności i użyteczności aplikacji mobilnych. Raport BAF oparty na badaniach a11y i UX analizuje wyzwania, z którymi borykają się użytkownicy...

Ikona zegara 22 stycznia 2024 Czytaj
Commerce

E-commerce 2023. O płatnościach błyskawicznych, transmisjach sprzedażowych i Black Friday

2023 to kolejny rok, w którym e-commerce ukazuje swoją nieprzerwaną dynamikę. Powoduje to, że podsumowanie go w kilku zdaniach staje się zadaniem niemożliwym. Zgodnie z raportem...

Ikona zegara 4 stycznia 2024 Czytaj
M-commerce

Jak smartfony zmieniają nasze zakupy online

Technologia rozwija się w zastraszającym tempie. Nie ma miejsca na stagnację. W szczególności rynek handlu elektronicznego doświadczył ogromnego przyspieszenia dzięki rozwojowi handlu mobilnego. Jaki jest mobilny...

Ikona zegara 20 grudnia 2023 Czytaj
M-commerce

Optymalizacja łańcucha dostaw poprzez wartościowy content

Dynamika e-commerce ciągle ewoluuje, a dla właścicieli sklepów internetowych istnieje potrzeba nie tylko przyciągania klientów, ale także budowania i utrzymania ich lojalności. Jak zatem wypełnić tę...

Ikona zegara 30 listopada 2023 Czytaj
1 2 3 4 Następna

Najpopularniejsze

10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce

10 trendów, które w 2025 roku zmienią polskie-commerce

Czytaj
Najczęściej kupowane produkty w polskim e-handlu – trendy na 2024 rok

Najczęściej kupowane produkty w polskim e-handlu – 2024 rok

Czytaj

Jak Polacy płacą online? Metody płatności pod lupą – raport 2024/2025

Czytaj

Polski e-commerce 2024–2028. Konkurencja, mobilność i AI napędzają rynek

Czytaj

E-commerce w Polsce oczami internautów – raport 2024

Czytaj
Bądź na bieżąco zapisz się do naszego newslettera

Kliknięcie przycisku „Zapisz” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (adres e-mail) w celu umożliwienia przesyłania mi newslettera, zawierającego również treści marketingowe partnerów Administratora Danych Osobowych. Administratorem danych jest ESCOLA S.A. z siedzibą w Warszawie (ul. Chłodna 22a/14, 00-891 Warszawa).

Czytaj więcej...
konferencja marketing biznes

Commerce headless
Commerce trends

CommerceTrends

  • Kontakt
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatności

Konferencje

  • MT4E 2023
  • MTC 2023
  • MT4E 2022
  • MTC 2022
  • MTC 2021
  • MTC 2020

Social Media

  • Facebook
  • LinkedIn