
Jak pozyskać nowego Klienta – ekspert ds. sprzedaży Andrzej Dudik...
Wraz z początkiem marca. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj Nowego Klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak...
Wraz z początkiem marca. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj Nowego Klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak...
Pewna historia pokazuje, jak doświadczenie klienta może wpłynąć na nasze biznesy i generować konkretne korzyści. Poprawa reputacji naszej marki? Budowanie lojalności naszych klientów? Zwiększanie ich satysfakcji....
Filip Iwański, odpowiedzialny za design w GoodyLabs, popularyzuje pojęcie „unifikacji doświadczenia klienta”. Możemy o tym myśleć, jak o odświeżonej wersji omnichannel. Coraz większa ilość kanałów w...
Research online, purchase offline. ROPO, to zjawisko, które dostrzeżono u klientów już jakiś czas temu. W momencie coraz większego wykorzystania technologii mobilnych, efekt ten ulega zwiększeniu....
Handlowcy mogą czerpać garściami nie tylko ze swojej branży. Jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi e-commerce pod względem wykorzystywanych technologii jest przestrzeń fashion oraz beauty. Kamila...
Customer Experience to doświadczenie jakie konsumenci mają z marką oraz trwałe wrażenie, jakie wywiera się na nich w trakcie całej podróży kupującego – od poznania marki...
Czym jest Buzzword? W nomenklaturze komunikacyjnej buzz to określenie na szum, który generowany jest w związku z jakimś zjawiskiem. Jest on pożądany w marketingu. Wiele słów...
Anywhere commerce oznacza handel, który jest wszechobecny. Dotyczy to produktów, które można zakupić w dowolnym kanale i w dowolnym momencie, najbardziej wygodnym dla klienta. A-commerce można...
Od 1 stycznia 2023 roku zaczęła obowiązywać dyrektywa Omnibus, która m.in. ma na celu zwiększenie transparentności na rynku e-handlu. Obowiązek informacji o weryfikacji opinii w sklepie...
E-commerce jest jednym najszybciej rozwijających się segmentów handlowych w ostatnich latach. Coraz częstsza obecność firm online spowodowała rozkwit branży internetowej, marketingu digitalowego oraz idącej za tym...
Agencja WebTalk wprowadza usługę ratingu cenowego – trackowania cen produktów u różnych dystrybutorów – dzięki czemu możliwe jest przygotowywanie konkurencyjnych strategii cenowych. Zmiany e-commerce w 2023...
Recesja, z którą zmaga się coraz większa liczba społeczeństwa dotyka już sektory handlowe, zwłaszcza FMCG. Dyskusja wokół tych produktów przybiera coraz mniej pozytywne tory. Wybuch pandemii...
Cena jest ważna, owszem. Stanowi ona zazwyczaj o wyborze danego dobra. Nie jest ona jednak game changerem. Badania Coveo pokazują, że klienci sklepów internetowych znużeni są...
Nowa aktualizacja od Google ma pomóc użytkownikom w odnajdywaniu treści profilowanych pod ich konkretne potrzeby. Wszelkie sztuczki pozycjonerskie mają okazać się zgubne dla treści, które nie...