• M-commerce
  • Commerce
  • Narzędzia
  • Marketing
  • Trendy
  • Logistyka
  • Płatności
  • Raporty
  • Wywiady
commerce trends
Konferencje
  • MTC 2022
  • MTC 2021
  • MTC 2020
  • MT4B 2019
  • MTC 2019
  • MT4EC 2018
Mobile Trends

Kategoria: Marketing

Marketing

Jak pozyskać nowego Klienta – ekspert ds. sprzedaży Andrzej Dudik...

Wraz z początkiem marca. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj Nowego Klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak...

Ikona zegara 6 marca 2023 Czytaj
Marketing

Przepis na dobre doświadczenie klienta, czyli o tym, co wspólnego...

Pewna historia pokazuje, jak doświadczenie klienta może wpłynąć na nasze biznesy i generować konkretne korzyści. Poprawa reputacji naszej marki? Budowanie lojalności naszych klientów? Zwiększanie ich satysfakcji....

Ikona zegara 24 lutego 2023 Czytaj
Commerce

Czy spójne doświadczenie klienta da się zawsze zaprojektować? Trochę tak,...

Filip Iwański, odpowiedzialny za design w GoodyLabs, popularyzuje pojęcie „unifikacji doświadczenia klienta”. Możemy o tym myśleć, jak o odświeżonej wersji omnichannel. Coraz większa ilość kanałów w...

Ikona zegara 14 lutego 2023 Czytaj
Commerce

Efekt ROPO w retail rośnie! Jak można go wykorzystać?

Research online, purchase offline. ROPO, to zjawisko, które dostrzeżono u klientów już jakiś czas temu. W momencie coraz większego wykorzystania technologii mobilnych, efekt ten ulega zwiększeniu....

Ikona zegara 8 lutego 2023 Czytaj
M-commerce

Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie? M-commerce oczyma Kamili...

Handlowcy mogą czerpać garściami nie tylko ze swojej branży. Jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi e-commerce pod względem wykorzystywanych technologii jest przestrzeń fashion oraz beauty. Kamila...

Ikona zegara 7 lutego 2023 Czytaj
Trendy

Projektowanie Customer Experience zacznij od siebie – praca z CX...

Customer Experience to doświadczenie jakie konsumenci mają z marką oraz trwałe wrażenie, jakie wywiera się na nich w trakcie całej podróży kupującego – od poznania marki...

Ikona zegara 6 lutego 2023 Czytaj
E-commerce

Headless to nie tylko buzzword! Dlaczego warto inwestować w headless...

Czym jest Buzzword? W nomenklaturze komunikacyjnej buzz to określenie na szum, który generowany jest w związku z jakimś zjawiskiem. Jest on pożądany w marketingu. Wiele słów...

Ikona zegara 30 stycznia 2023 Czytaj
E-commerce

Co to jest A-Commerce. Kolejna rewolucja w marketingu?

Anywhere commerce oznacza handel, który jest wszechobecny. Dotyczy to produktów, które można zakupić w dowolnym kanale i w dowolnym momencie, najbardziej wygodnym dla klienta. A-commerce można...

Ikona zegara 27 stycznia 2023 Czytaj
E-commerce

Dyrektywa Omnibus i opinie w sklepach internetowych nie takie oczywiste...

Od 1 stycznia 2023 roku zaczęła obowiązywać dyrektywa Omnibus, która m.in. ma na celu zwiększenie transparentności na rynku e-handlu. Obowiązek informacji o weryfikacji opinii w sklepie...

Ikona zegara 23 stycznia 2023 Czytaj
Raporty

Jakie będą trendy w eCommerce w 2023 roku

E-commerce jest jednym najszybciej rozwijających się segmentów handlowych w ostatnich latach. Coraz częstsza obecność firm online spowodowała rozkwit branży internetowej, marketingu digitalowego oraz idącej za tym...

Ikona zegara 9 stycznia 2023 Czytaj
E-commerce

Trackowanie cen – WebTalk pogłębia analitykę po wprowadzeniu Dyrektywy Omnibus

Agencja WebTalk wprowadza usługę ratingu cenowego – trackowania cen produktów u różnych dystrybutorów – dzięki czemu możliwe jest przygotowywanie konkurencyjnych strategii cenowych. Zmiany e-commerce w 2023...

Ikona zegara 9 stycznia 2023 Czytaj
E-commerce

Trendy handlowe w branży produktów szybko zbywalnych (CPG)

Recesja, z którą zmaga się coraz większa liczba społeczeństwa dotyka już sektory handlowe, zwłaszcza FMCG. Dyskusja wokół tych produktów przybiera coraz mniej pozytywne tory. Wybuch pandemii...

Ikona zegara 5 grudnia 2022 Czytaj
E-commerce

Konsument chce lepszego doświadczenia zakupowego!

Cena jest ważna, owszem. Stanowi ona zazwyczaj o wyborze danego dobra. Nie jest ona jednak game changerem. Badania Coveo pokazują, że klienci sklepów internetowych znużeni są...

Ikona zegara 17 listopada 2022 Czytaj
E-commerce

Google Helpful Content – szansa czy wyzwanie dla sektora e-commerce?

Nowa aktualizacja od Google ma pomóc użytkownikom w odnajdywaniu treści profilowanych pod ich konkretne potrzeby. Wszelkie sztuczki pozycjonerskie mają okazać się zgubne dla treści, które nie...

Ikona zegara 25 października 2022 Czytaj
1 2 3 Następna

Najpopularniejsze

Google Helpful Content – szansa czy wyzwanie dla sektora e-commerce?

Czytaj

Jak według Gartnera wygląda dzisiejszy e-commerce B2B?

Czytaj

E-commerce w czasach kryzysu gospodarczego – Jak sklep internetowy może poradzić sobie z inflacją?

Czytaj

NFT w e-commerce – jak wykorzystać tokeny w sklepie internetowym?

Czytaj

Dyrektywa Omnibus – lepsza ochrona konsumenta i dodatkowe koszty

Czytaj
Bądź na bieżąco zapisz się do naszego newslettera

Kliknięcie przycisku „Zapisz” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (adres e-mail) w celu umożliwienia przesyłania mi newslettera, zawierającego również treści marketingowe partnerów Administratora Danych Osobowych. Administratorem danych jest ESCOLA S.A. z siedzibą w Warszawie (ul. Chłodna 22a/14, 00-891 Warszawa).

Czytaj więcej...

Commerce headless

Commerce trends

CommerceTrends

  • Kontakt
  • Redakcja
  • Reklama
  • Polityka prywatności

Konferencje

  • MTC 2022
  • MTC 2021
  • MTC 2020
  • MT4B 2019
  • MTC 2019
  • MT4EC 2018

Social Media

  • Facebook
  • LinkedIn
Sprawdź teraz