
Jak Polacy korzystając z technologii robią zakupy w 2023?
Nowe technologie mają istotny wpływ na transformacje zarówno gospodarki, jak i społeczeństwa. AI, VR, AR, blockchain oraz FinTech. Dla przeciętnego zjadacza chleba, terminy te mogą mówić...
Nowe technologie mają istotny wpływ na transformacje zarówno gospodarki, jak i społeczeństwa. AI, VR, AR, blockchain oraz FinTech. Dla przeciętnego zjadacza chleba, terminy te mogą mówić...
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat budowanie doświadczeń klienta i jego relacji z marką maksymalnie zyskało na znaczeniu. Posiadanie produktu spełniającego oczekiwania nie jest już wystarczające. Konkurencja...
Lato zbliża się wielkimi krokami, co sprawia, że już teraz nie możemy się doczekać kolorowych i lekkich stylizacji, sukienek, sandałków czy strojów kąpielowych. Myśląc o słońcu,...
„Kariera w SUUS to logistyczny wybór” – pod takim hasłem startuje kampania employer brandingowa największego polskiego operatora logistycznego, firmy Rohlig SUUS Logistics. Głównym celem kampanii jest...
Wraz z początkiem marca. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj Nowego Klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak...
Pewna historia pokazuje, jak doświadczenie klienta może wpłynąć na nasze biznesy i generować konkretne korzyści. Poprawa reputacji naszej marki? Budowanie lojalności naszych klientów? Zwiększanie ich satysfakcji....
Filip Iwański, odpowiedzialny za design w GoodyLabs, popularyzuje pojęcie „unifikacji doświadczenia klienta”. Możemy o tym myśleć, jak o odświeżonej wersji omnichannel. Coraz większa ilość kanałów w...
Research online, purchase offline. ROPO, to zjawisko, które dostrzeżono u klientów już jakiś czas temu. W momencie coraz większego wykorzystania technologii mobilnych, efekt ten ulega zwiększeniu....
Handlowcy mogą czerpać garściami nie tylko ze swojej branży. Jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi e-commerce pod względem wykorzystywanych technologii jest przestrzeń fashion oraz beauty. Kamila...
Customer Experience to doświadczenie jakie konsumenci mają z marką oraz trwałe wrażenie, jakie wywiera się na nich w trakcie całej podróży kupującego – od poznania marki...
Czym jest Buzzword? W nomenklaturze komunikacyjnej buzz to określenie na szum, który generowany jest w związku z jakimś zjawiskiem. Jest on pożądany w marketingu. Wiele słów...
Anywhere commerce oznacza handel, który jest wszechobecny. Dotyczy to produktów, które można zakupić w dowolnym kanale i w dowolnym momencie, najbardziej wygodnym dla klienta. A-commerce można...
Od 1 stycznia 2023 roku zaczęła obowiązywać dyrektywa Omnibus, która m.in. ma na celu zwiększenie transparentności na rynku e-handlu. Obowiązek informacji o weryfikacji opinii w sklepie...
E-commerce jest jednym najszybciej rozwijających się segmentów handlowych w ostatnich latach. Coraz częstsza obecność firm online spowodowała rozkwit branży internetowej, marketingu digitalowego oraz idącej za tym...