Dlaczego 22% Polaków wciąż nie kupuje przez internet? Przyczyny i...
Choć e-commerce w Polsce dynamicznie się rozwija, badania pokazują, że nadal około 22% internautów nie dokonuje zakupów online. To stały odsetek w porównaniu do roku ubiegłego,...
Choć e-commerce w Polsce dynamicznie się rozwija, badania pokazują, że nadal około 22% internautów nie dokonuje zakupów online. To stały odsetek w porównaniu do roku ubiegłego,...
Black Friday – „święto” konsumentów, które na dobre rozgościło się już na polskim rynku. Z tej okazji postanowiliśmy przyjrzeć się oglądalności serwisów zakupowych online na przestrzeni...
W ostatnich latach obserwujemy dynamiczny rozwój rynku e-commerce, a zakupy na zagranicznych serwisach oraz w social mediach stają się coraz bardziej popularne w Polsce. W oparciu...
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, oczekiwania klientów względem dostaw i zwrotów stale rosną. W 2024 roku, konsumentom szczególnie zależy na szybkości, elastyczności i wygodzie. Jak...
Zakupy online stały się nieodłącznym elementem codzienności Polaków. Według raportu E-commerce 2024, 78% internautów deklaruje robienie zakupów online, co pokazuje, że popularność tego kanału zakupowego utrzymuje...
Zakupy online w Polsce od lat zyskują na popularności, a smartfony stały się kluczowym narzędziem, z którego korzysta aż 75% kupujących. Z raportu E-commerce 2024 w...
Rok 2024 przynosi kolejne zmiany w sposobie, w jaki Polacy dokonują zakupów online. Zrozumienie wyborów klientów i ich decyzji zakupowych w e-commerce staje się kluczowe, zarówno...
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, rosnące znaczenie ma zjawisko efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) oraz jego odwrotności, czyli odwróconego ROPO (Research Offline, Purchase Online)....
Zakupy produktów używanych przez Internet stają się coraz bardziej popularne w Polsce. Re-commerce, czyli handel produktami z drugiej ręki, zyskuje na znaczeniu, a raport E-commerce 2024...
E-commerce w Polsce dynamicznie się rozwija, a jak pokazują najnowsze dane, Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie oferują zakupy online. Z raportu za 2024 rok...
Phygital, czyli połączenie fizycznego i cyfrowego świata, to jeden z najważniejszych trendów technologicznych, który zyskuje na znaczeniu w branży retail i e-commerce. Podczas prelekcji Izabela Franke...
Re-commerce to ogólnie mówiąc, obrót towarami z drugiej ręki. A ponieważ popularność sprzedaży oraz kupna wcześniej używanych towarów doskonale ilustruje nastroje konsumenckie, re-commerce staje się swoistym...
Na przestrzeni ostatnich lat procesy automatyzacji i robotyzacji postępują w niezwykle szybkim tempie rewolucjonizując światową gospodarkę i biznes. Jedną z branż, która szczególnie mocno dostrzega efekty...
E-commerce stawia przed sobą wyzwania dotyczące dostępności i użyteczności aplikacji mobilnych. Raport BAF oparty na badaniach a11y i UX analizuje wyzwania, z którymi borykają się użytkownicy...