
Kliencie, chcesz omnichannel? Daj lokalizację!
Klienci płynnie przechodzą od celowych zakupów do swobodnego przeglądania produktów, tak samo łatwo jak przechodzą między zakupami online i stacjonarnymi. Stanowi to wyzwanie dla tych, którzy...
Klienci płynnie przechodzą od celowych zakupów do swobodnego przeglądania produktów, tak samo łatwo jak przechodzą między zakupami online i stacjonarnymi. Stanowi to wyzwanie dla tych, którzy...
Na Mobile Trends Conference, Dawid Czoska porównał strategie sklepów do pułkowników. Czy strategia może awansować na generała? O co chodzi z tym generałem? Odnosi się do...
Od stycznia 2023 roku obowiązuje dyrektywa NIS2, która aktualizuje i rozszerza unijne przepisy cyberbezpieczeństwa NIS z 2016 roku. Dokument sprzed siedmiu lat skupiał się na współpracy...
W ciągu ostatnich kilku lat krajobraz handlu detalicznego uległ całkowitej zmianie z powodu zakłóceń w łańcuchu dostaw, niedoborów siły roboczej i zmiany nawyków zakupowych konsumentów. Pandemia...
Klienci Poczty Polskiej mogą już wysyłać przesyłki kurierskie Pocztex bez konieczności drukowania etykiet nadawczych oraz odwiedzania placówek pocztowych. Nadania bezetykietowe możliwe są w sklepach Żabka, ABC, Lewiatan,...
Sprzedawcy nie mają chwili wytchnienia. Kiedy mają odpocząć? W ciągu ostatnich 20 lat rynek handlowy zmienił się nie do poznania, a ostatnie dwa lata przewróciły e-commerce...
„Kariera w SUUS to logistyczny wybór” – pod takim hasłem startuje kampania employer brandingowa największego polskiego operatora logistycznego, firmy Rohlig SUUS Logistics. Głównym celem kampanii jest...
Handel to kupno produktu. Ale jak podkreślają eksperci w najnowszej książce Kamili Gębik, handel internetowy to coś zupełnie innego. E-commerce to relacja pełna zaufania. Jest bardziej...
Wraz z początkiem marca. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj Nowego Klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak...
W Poczcie Polskiej zakończyły się testy technologii RFID w ramach projektu naukowo-badawczego, realizowanego we współpracy z Łukasiewicz – Poznańskim Instytutem Technologicznym. System RFID* na tę skalę nie był dotąd...
AR dynamicznie się rozwija. Garściami czerpać mogą z niej edukacja, rozrywka czy handel. Rzeczywistość rozszerzona ma też swoje zastosowanie w logistyce. Firmy logistyczne odnoszą bardzo praktyczne...
Recesja, z którą zmaga się coraz większa liczba społeczeństwa dotyka już sektory handlowe, zwłaszcza FMCG. Dyskusja wokół tych produktów przybiera coraz mniej pozytywne tory. Wybuch pandemii...
Już 51,6% Polek i Polaków deklaruje, że kupuje rzeczy z drugiej ręki1. To odpowiedź na zmieniające się nastroje konsumenckie i dążenie do bardziej odpowiedzialnego życia z...
Wiele artykułów i opracowań badawczych sugeruje, że handel stacjonarny będzie sukcesywnie i mocno wypierany przez jego cyfrową wersję. Niektórzy nazywają to nawet detaliczną apokalipsą i wieszczą...