
Czym jest spójność wielokanałowa?
Szybkie zmiany w trendach i technologiach wymagają regularnej aktualizacji narzędzi i procesów, w tym aplikacji mobilnych. Opóźnienia w podejmowaniu decyzji w tym zakresie mogą prowadzić do...
Szybkie zmiany w trendach i technologiach wymagają regularnej aktualizacji narzędzi i procesów, w tym aplikacji mobilnych. Opóźnienia w podejmowaniu decyzji w tym zakresie mogą prowadzić do...
W Krakowie już 28 i 29 marca 2023 roku odbędzie się kolejna edycja wydarzenia Mobile Trends Conference. Największy polski event mobile będzie miał miejsce w Metropolo...
Używane produkty są popularne jak nigdy wcześniej. Przyczyny tego zjawiska są złożone, ale wyróżnić można kwestie ekologiczne, modę na vintage oraz rosnącą rolę kobiet w gospodarce....
Vertiv, globalny dostawca rozwiązań krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz ciągłości jej działania, zaprezentował aplikację mobilną Vertiv XR, pierwsze w swoim rodzaju narzędzie umożliwiające operatorom centrów danych, menedżerom...
Branża healthtech od początku pandemii mocno się rozwinęła. Mamy coraz więcej ciekawych projektów na rynku w tej kategorii. Jaką receptę e-commerce mógłby wystawić branży healthtech? Jakie...
E-commerce pędzi do przodu, otwierając przed klientami nowe możliwości. Obserwujemy już rozszerzoną rzeczywistość, technologie głosowe czy sztuczną inteligencję. Dynamika zmian w handlu internetowym pozwala nam twierdzić,...
Research online, purchase offline. ROPO, to zjawisko, które dostrzeżono u klientów już jakiś czas temu. W momencie coraz większego wykorzystania technologii mobilnych, efekt ten ulega zwiększeniu....
Handlowcy mogą czerpać garściami nie tylko ze swojej branży. Jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi e-commerce pod względem wykorzystywanych technologii jest przestrzeń fashion oraz beauty. Kamila...
Customer Experience to doświadczenie jakie konsumenci mają z marką oraz trwałe wrażenie, jakie wywiera się na nich w trakcie całej podróży kupującego – od poznania marki...
63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów...
E-commerce jest jednym najszybciej rozwijających się segmentów handlowych w ostatnich latach. Coraz częstsza obecność firm online spowodowała rozkwit branży internetowej, marketingu digitalowego oraz idącej za tym...
Jak pisaliśmy o walce e-commerce z inflacją, jednym ze sposobów było podniesienie jakości obsługi klienta. Doświadczenie bowiem stało się równie ważnym wyróżnikiem, co jakość samego produktu...
Recesja, z którą zmaga się coraz większa liczba społeczeństwa dotyka już sektory handlowe, zwłaszcza FMCG. Dyskusja wokół tych produktów przybiera coraz mniej pozytywne tory. Wybuch pandemii...
Technologia AR jest ciekawym elementem transformacji cyfrowej. Rozszerzona rzeczywistość pomaga w utrzymaniu ruchu, w logistyce, w planowaniu produktów, wirtualnym prototypowaniu, w edukacji, czy w marketingu. Technologie...