
Jak pozyskać nowego Klienta – ekspert ds. sprzedaży Andrzej Dudik...
Wraz z początkiem marca. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj Nowego Klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak...
Wraz z początkiem marca. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj Nowego Klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak...
Vertiv, globalny dostawca rozwiązań krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz ciągłości jej działania, zaprezentował aplikację mobilną Vertiv XR, pierwsze w swoim rodzaju narzędzie umożliwiające operatorom centrów danych, menedżerom...
Handel konwersacyjny napędzany przez AI to obecnie najsilniejsze paliwo rozwoju e-commerce, dzięki któremu firmy mają zapewnioną bardziej efektywną i spersonalizowaną obsługą klienta. W efekcie, wartość tego...
Dzisiaj wszyscy siedzimy w kanale mobilnym, nie tylko najmłodsi. Okazuje się też, że coraz więcej w nim kupujemy. Z tego względu, nie brakuje zainteresowania tym sektorem...
Handlowcy mogą czerpać garściami nie tylko ze swojej branży. Jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi e-commerce pod względem wykorzystywanych technologii jest przestrzeń fashion oraz beauty. Kamila...
63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów...
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wspiera klientów w zakupach e-commerce. Inteligentne wózki, wirtualna asystentka czy skrytki do odbioru zakupów rozpoznające klienta na podstawie jego twarzy – takie...
Jak pisaliśmy o walce e-commerce z inflacją, jednym ze sposobów było podniesienie jakości obsługi klienta. Doświadczenie bowiem stało się równie ważnym wyróżnikiem, co jakość samego produktu...
Technologia AR jest ciekawym elementem transformacji cyfrowej. Rozszerzona rzeczywistość pomaga w utrzymaniu ruchu, w logistyce, w planowaniu produktów, wirtualnym prototypowaniu, w edukacji, czy w marketingu. Technologie...
E-commerce zajmuje coraz więcej przestrzeni w kanałach rynku B2C, ale i w B2B inwestycje wzrosną. Impakt spowodowany pandemią i rozwojem nowych modeli biznesowych zmusi większość firm...
Szósty zmysł handlowców – tak nazywane są rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wprowadzają zupełnie nową jakość w zarządzaniu dostępnością produktów na półkach sklepowych. Po polski...
Mnogość artykułów traktuje o tym, jaką niefrasobliwością okazałby się brak inwestycji w m-commerce. Coraz więcej użytkowników równa się coraz większym przychodom w tym kanale. Niektórzy nie...