
Kluczowe kompetencje dla e-commerce w 2022 roku
Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w handlu. Chcąc osiągnąć sukces, marki muszą w szybki...
Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w handlu. Chcąc osiągnąć sukces, marki muszą w szybki...
E-commerce to najprężniej rozwijający się segment działalności przedsiębiorczej w internecie. Towarzyszą temu klienci, których preferencje zmieniają się w czasie, a ich wymagania sięgają już nie tylko...
– „Chcę dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć zyski.” – To zdanie, które najczęściej słyszy handlowiec pracujący w agencji SEO/SEM. Klienci oczekują efektów (najlepiej szybko i...
Jak co roku, styczeń był okresem, w którym zalewani byliśmy przez raporty, statystyki, przewidywania i podsumowania. Dzieje się tak dlatego, że wniosków dostarczają obserwacje, a rokowania...
Wraz ze startem trwającego właśnie Black Week rozpoczął się gorący okres w e-commerce. Atrakcyjne rabaty skłaniają do robienia zakupów przedświątecznych z wyprzedzeniem. Polacy pokochali nadchodzące akcje...