Jak prowadzić sklep internetowy w 2022 roku?
Prowadzenie sklepu internetowego już teraz jest nie lada wyczynem, a przyszłość ma okazać się jeszcze surowsza. Rosnące ceny produktów, koszty obsługi, ciągły przyrost konkurencji z dużym...
Prowadzenie sklepu internetowego już teraz jest nie lada wyczynem, a przyszłość ma okazać się jeszcze surowsza. Rosnące ceny produktów, koszty obsługi, ciągły przyrost konkurencji z dużym...
W Polsce działa obecnie ponad 250 tys. firm prowadzących sprzedaż przez Internet, jak wynika z nowej analizy KRS. W ciągu ostatnich pięciu lat niemal 200 tys....
Od czasu wybuchu pandemii znacznie rozwinęły się trendy social i live commerce, które pozwalają konsumentom na szybkie i wygodne zakupy za pośrednictwem mediów społecznościowych. W Polsce praktyka...
Marketerzy wiedzą, że nic co proste, wcale nie jest łatwe, a w prostocie tkwi zwycięstwo. Sprawdza się to szczególnie, gdy mowa o landing page’ach, których tworzenie...
E-commerce to przede wszystkim wzrosty. Fakt ten nie zawsze musi oznaczać czegoś pozytywnego dla internetowych sprzedawców. Spostrzegłszy dwie strony medalu, oprócz większej liczby pieniędzy na koncie,...
O tym, że social commerce będzie się rozwijać na fali mediów społecznościowych wiadomo już było od co najmniej dwóch lat, choć wprawieni analitycy przewidywali to już wcześniej....
Mnogość artykułów traktuje o tym, jaką niefrasobliwością okazałby się brak inwestycji w m-commerce. Coraz więcej użytkowników równa się coraz większym przychodom w tym kanale. Niektórzy nie...
Sklepy internetowe mają czas do 28 maja, by dostosować się do wymagań unijnej dyrektywy Omnibus, rozszerzającej ochronę praw konsumentów. Nowe przepisy mają zapobiegać m.in. nieuczciwemu zawyżaniu...
Sektory spożywczy i gastronomiczny dynamicznie rozwijają działalność online – tylko w 2021 r. niemal 4 tys. sklepów spożywczych oraz 2,5 tys. lokali gastronomicznych dodało do podstawowej...
Skrótowiec NFT, choć odpowiada za pojęcie przez wielu nierozumiane, tak coraz więcej organizacji decyduje się na ich implementację w swój inwestycyjny portfel. Jaką rolą tokeny mogą...
W Polsce działa około 100 tysięcy sklepów internetowych, a 77% internautów deklaruje, że korzysta z zakupów online. Handel w sieci intensywnie się rozwija, a cyfryzacja staje...
Coraz więcej osób postrzega handel cyfrowy jako wydajny i skuteczny sposób zakupu produktów i usług korporacyjnych. Potwierdzają to dane – tylko za oceanem, w ubiegłym roku sprzedaż...
W ciągu ostatnich pięciu lat 178 tys. firm dodało do swojej głównej działalności kod branżowy oznaczający sprzedaż w Internecie, jak wynika z analizy KRS. Aż 70...
Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w handlu. Chcąc osiągnąć sukces, marki muszą w szybki...