
Kluczowe kompetencje dla e-commerce w 2022 roku
Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w handlu. Chcąc osiągnąć sukces, marki muszą w szybki...
Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w handlu. Chcąc osiągnąć sukces, marki muszą w szybki...
Internet zmienia się niemal codziennie. Tak samo jak i działanie firm, których podstawą jest globalna sieć. Handel w internecie od kilkunastu miesięcy przeżywa boom. Jednak tuż...
E-commerce to najprężniej rozwijający się segment działalności przedsiębiorczej w internecie. Towarzyszą temu klienci, których preferencje zmieniają się w czasie, a ich wymagania sięgają już nie tylko...
– „Chcę dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć zyski.” – To zdanie, które najczęściej słyszy handlowiec pracujący w agencji SEO/SEM. Klienci oczekują efektów (najlepiej szybko i...
Jak co roku, styczeń był okresem, w którym zalewani byliśmy przez raporty, statystyki, przewidywania i podsumowania. Dzieje się tak dlatego, że wniosków dostarczają obserwacje, a rokowania...
Większość z osób czytających ten tekst będzie przeglądać go na swoim małym centrum dowodzenia. Oczywiście mowa o smartfonie, który stanowi nieodzowną część naszego życia – przedłużenie...
Wraz ze startem trwającego właśnie Black Week rozpoczął się gorący okres w e-commerce. Atrakcyjne rabaty skłaniają do robienia zakupów przedświątecznych z wyprzedzeniem. Polacy pokochali nadchodzące akcje...
Po ok. 200 złotych miesięcznie wydają podczas e-zakupów polscy konsumenci na obuwie (201 zł), odzież (199 zł) oraz artykuły spożywcze (188 zł). To wartości zbliżone do...