We Wrocławiu, 28 czerwca 2023 roku odbyło się wyjątkowe wydarzenie dla branży e-commerce, czyli rejs „E-commerce na wodzie”. Spotkanie rozpoczęło się o godzinie 18:00 na Wybrzeżu Wyspiańskiego, gdzie zgromadziła się grupa specjalistów, właścicieli sklepów internetowych oraz dostawców rozwiązań i technologii. Ich celem było integrowanie środowiska e-commerce oraz wspólna wymiana doświadczeń i wiedzy.
Sprawdź też: Przyszłość e-commerce – relacja z wydarzenia
Na pokładzie statku, który przemierzał rzekę Odrę, odbywały się prelekcje i networking. Uczestnicy mieli okazję wysłuchać czterech prelekcji trwających po 15 minut, po których odbywały się sympatyczne dyskusje przy piwku. W atmosferze miłej i sprzyjającej nauce oraz nawiązywaniu kontaktów, branżowi eksperci dzielili się swoimi doświadczeniami oraz omawiali praktyczne aspekty rozwoju sklepów internetowych.
Kto wystąpił na rejsie?
Wydarzenie rozpoczęło się od wystąpienia Urszuli Szatanik oraz Doroty Gielniak, czyli ekspertek ds. rozwoju produktów e-commerce z mBanku. Przedstawiły temat „Od Nielsena do Niemożliwego: Jak Heurystyka UX Zamienia Wybuchy Śmiechu w Eksplozję Pozytywnych Doświadczeń Klientów i Użytkowników”. Ich prelekcja zaczęła się o godzinie 17:30 i zapewniła komersowym uczestnikom inspirację oraz wgląd w dziedzinę user experience.
Kolejna prelekcja, pt. „Jakie działania podjąć aby zahamować spadki sprzedażowe w e-commerce?”, pochodziła od Przemysława Paska, CEO Samba.ai Polska, praktyk i konsultanta e-commerce z ponad 14-letnim doświadczeniem. Temat ten wzbudził duże zainteresowanie ze strony uczestników, którzy chcieli poznać skuteczne strategie walki z malejącą sprzedażą.
Następnie Paweł Borowik, Vice President Of Business Development iCEA opowiedział dlaczego agencje SEO oszukują swoich Klientów.
Ostatnią prelekcję poprowadziła Maria Gołębiewska, Setup.pl. Prezentacja „Trendy i taktyki skutecznego crossborder” była szczególnie cenna dla osób zainteresowanych ekspansją na rynki zagraniczne.
Nie tylko prelekcje!
Po zakończeniu rejsu po Odrze, uczestnicy kontynuowali integrację i rozmowy w miejscu o nazwie Targowa – Craft Beer and Food.
Tam mieli okazję pogłębić nawiązane kontakty, wymienić się spostrzeżeniami oraz dalej dyskutować na tematy związane z e-commerce.
Wydarzenie od ekspertów dla ekspertów
„E-commerce na wodzie” zorganizowane zostało przez Krzysztofa Murzyna, specjalistę w dziedzinie transformacji cyfrowej i procesów sprzedaży B2B, Kamilę Gębik, CEO agencji konsultingowej dla e-commerce KAMMEDIA.PL oraz Marcina Cejmera, konsultanta specjalizującego się w wdrożeniach systemowych dla fulfillment.
Kameralnie i z klasą
Wydarzenie, dzięki fachowemu zaangażowaniu przebiegło spokojnie, ale inspirująco! To kolejna okazja do zdobycia cennej wiedzy i wymiany doświadczeń. Również do budowania relacji biznesowych i tworzenia sieci kontaktów w branży e-commerce.
Uczestnicy oprócz prelekcji. mogli delektować się kolacją w formie przekąsek. Atmosfera wydarzenia sprzyjała zarówno popularnonaukowym dyskusjom, jak i nieformalnym rozmowom.
„E-commerce na wodzie” z pewnością dostarczyło uczestnikom inspiracji i praktycznych wskazówek dotyczących rozwoju sklepów internetowych oraz skutecznej sprzedaży online.