Konferencje
Mobile Trends

Przyszłość e-commerce – relacja z wydarzenia

W dniu 18 kwietnia w Ibis Hotel Centrum Wrocław miało miejsce oczekiwane przez nas spotkanie dotyczące sprzedaży w internecie. Od samego rana uczestnicy konferencji mogli cieszyć się nie tylko doskonałą organizacją, ale także szeroką gamą tematów poruszanych przez wybitnych ekspertów z Polski i zagranicy. 

Przedwczoraj odbyła się w Ibis Hotel Centrum Wrocław konferencja „Przyszłość e-commerce”, której z przyjemnością patronowaliśmy. Wydarzenie zgromadziło przedsiębiorców oraz ekspertów z Polski i zagranicy, którzy brali udział w prelekcjach i panelu dyskusyjnym. Konferencję dla właścicieli biznesów e-commerce, menedżerów oraz dyrektorów operacyjnych zajmujących się sprzedażą zorganizowali Kamila Gębik z Kammedia oraz Tomasz Kurek z AKAT Consulting. Podczas wydarzenia poruszono wiele ważnych tematów związanych z handlem internetowym, takich jak innowacje technologiczne, personalizacja w e-handlu czy też strategie cenowe dla sklepów online.

Pozytywne napięcie już na starcie!

W konferencji wzięli udział przedstawiciele spółki Escola SA, czyli Daniel Parzych, partner zarządzający e-commerce oraz Łukasz Zielonka, szef działu marketingu. Od godziny 8:00 rozpoczęła się rejestracja uczestników. Już w jej trakcie, uczestnicy mieli okazję poznać innych przedsiębiorców z branży e-commerce. To także moment, w którym zdaliśmy sobie sprawę jak bardzo podekscytowani jesteśmy oraz jak intensywny dzień, pełen wiedzy i kaw nas czeka!

18 kwietnia był pełen handlu!

Od samego rana uczestnicy konferencji mogli cieszyć się szeroką gamą tematów poruszanych przez wybitnych ekspertów. Pierwsza prelekcja rozpoczęła się o 9:00, a jej autorem był Artur Pajkert z cyberfolks, który poruszył temat sztucznej inteligencji i jej roli w e-commerce. Jego wystąpienie zwróciło uwagę na to, że AI już nam pomaga w handlu internetowym i warto korzystać z jej możliwości.

Następnie o 9:25 Boris Ejsymont z GO2NFT wygłosił prelekcję na temat przyszłości NFT i jego roli w sektorze handlu internetowego. Łukasz Hodorowicz przedstawił ceny jako narzędzie perswazji w e-commerce, pokazując jak mają wpływ na decyzje zakupowe klientów oraz całe strategie marketingowe firm. Po krótkiej przerwie na kawę i networking, uczestnicy konferencji mieli okazję wziąć udział w debacie na temat przyszłości e-commerce, której udział wzięli wybitni eksperci z Polski: Patrycja Sass, Leszek Ślazyk oraz Leszek Bukowski.

Podczas dalszej części konferencji, poza cenną wiedzą i inspiracją, usłyszeliśmy również wiele interesujących prelekcji. Paweł Gierszewski, Kacper Gugała, Krzysztof Murzyń i Przemek Porada zaprezentowali swoje tematy, a Manager z Shopware opowiedział nam piękną historię, jak zbudować biznes e-commerce, który pomaga innym. Na zakończenie dnia, o 14:00 rozpoczęła się prelekcja Marcina Gnybka z firmy 2ClickShop, który przedstawił praktyczne narzędzia, pozwalające na zrealizowanie projektu e-commerce B2B w zaledwie 6 tygodni. Następnie James Gover z Firework opowiedział o korzyściach płynących z wykorzystania live streamingu w promocji biznesu e-commerce. Kolejną ciekawą prelekcję wygłosił Łukasz Białonoga, reprezentujący firmę Salestube, który skupił się na znaczeniu technologii dla rozwoju e-commerce przyszłości. Tomasz Kurek z Akat Consulting przedstawił praktyczne sposoby na pozyskiwanie dofinansowania na rozwój e-commerce w swojej prelekcji.

Patroni wydarzenia

Wydarzeniu patronowały nasze serwisy, czyli CommerceTrends wraz z MobileTrends oraz media Warto znać!, Digital Now, Izba Gospodarki Elektronicznej, Łukasiewicz Poznański Instytut Technologiczny, Sprzedaż-24, BNI, Ewolucja oraz Global24.

Jak oceniamy wydarzenie?

Wszystkie wystąpienia i debaty były bardzo interesujące, a uczestnicy mieli okazję dzielić się swoimi doświadczeniami i nawiązywać nowe kontakty, co z pewnością było inspirujące! Konferencja „Przyszłość e-commerce” okazała się świetną okazją do zdobycia nowej wiedzy i poszerzenia horyzontów w dziedzinie handlu elektronicznego. Serdecznie dziękujemy organizatorom za doskonałą organizację wydarzenia oraz wszystkim uczestnikom za aktywny udział i inspirujące dyskusje! Warto również zauważyć, że kawa była pyszna, co tylko dodaje punktów do ogólnej oceny konferencji!

Udostępnij

Mobile Trends

Zobacz także