Konferencje

Rozwijamy żagle z „E-commerce na wodzie”

Przed nami druga edycja rejsów „E-commerce na Wodzie” we Wrocławiu, organizowanych przez Kamilę Gębik, cenioną autorką książek o e-commerce, oraz Krzysztofa Murzyna, eksperta wspierającego firmy w wyborze technologii do rozwoju sprzedaży internetowej. W wydarzenie angażuje się także Marcin Cejmer, specjalista w fulfillment, transformacji cyfrowej i sprzedaży B2B. Celem tych wydarzeń jest zgłębianie tematów związanych z e-commerce oraz dzielenie się doświadczeniem w zakresie transformacji cyfrowej i sprzedaży internetowej. Eventy mają zapewnić uczestnikom skuteczne strategie i rozwiązania dla prowadzenia działalności handlowej online i wspierając wzrost ich sukcesu biznesowego.

Rozpoczęła się letnia, druga edycja cyklu wydarzeń pod tytułem „E-commerce na Wodzie” we Wrocławiu.

Za organizację tych wydarzeń odpowiada Kamila Gębik, CEO KamMedia, ceniona autorka książek „Piękny E-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” oraz „PRZYSZŁOŚĆ E-COMMERCE dla fashion i beauty”. Drugim organizatorem jest Krzysztof Murzyn, ekspert wspierający firmy w wyborze technologii do rozwoju sprzedaży internetowej. W cyklu wydarzeń bierze także udział Marcin Cejmer, specjalista w dziedzinie fulfilmment, transformacji cyfrowej i procesów sprzedaży B2B.

Utrwal swoją wiedzę z e-commerce!

Celem wydarzeń jest zgłębianie tematów związanych z e-commerce, fashion i beauty, a także dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie transformacji cyfrowej i sprzedaży internetowej. Uczestnicy będą mieli okazję poznać skuteczne strategie i rozwiązania związane z prowadzeniem działalności handlowej online, co z pewnością przyczyni się do wzrostu ich sukcesu biznesowego.

Rejsy mają swój klimat

Event cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród polskich usługodawców e-commerce, a także właścicieli sklepów online. Luźna i klimatyczna formuła wydarzenia sprawia, że z garniturów, szpilek wskakujemy w wygodne trampki i stroje. Zarówno na czerwcowym jak i najbliższym lipcowym wydarzeniu (27 lipca) uczestnicy spotykają się na Bulwarze Xaviera Dunikowskiego. Stąd wyruszają na statek, aby płynąć 3 godziny po wrocławskich wodach Odry.

Wydarzeniu towarzyszy networking, ciepłe relacje biznesowe, przekąski, napoje, uśmiechy i gadżety od partnerów. Sponsorem letniego cyklu wydarzeń 2023 jest Samba.ai, partnerem VIP czerwcowego rejsu był MBANK, natomiast lipcowego został DPD i ICEA GROUP. 

Dzięki edycji zeszłorocznej powstały zupełnie nowe współprace a nawet niektórzy uczestnicy rejsu znaleźli dzięki niemu nowe, bardziej atrakcyjne zatrudnienie i pole pod dodatkowe projekty. 

– Wrocław jest zagłębiem firm technologicznych związanych z IT, natomiast zawsze, aby brać udział w wydarzeniach e-commerce musiałam jechać do Warszawy. Cieszę się, że eventy takie jak E-commerce na wodzie aktywizują dolnośląskich przedstawicieli branży i sprzyjają wymianie doświadczeń, związanych z metodami skalowania biznesu. Cenna i przydatna widza opakowana w formie czterech POWER SPEECH, wysoko kalorycznej merytoryce i rozmów w kuluarach, jakże mocno potrzebna w dobie kryzysów i spadków, które do nas zmierzają – mówi Kamila Gębik, współorganizatorka wydarzenia. 

Jakich prelekcji możemy posłcuhać?

Na najbliższym wydarzeniu już 27 lipca we Wrocławiu posłuchacie takich prelekcji jak:

Jak zmieniają się zwyczaje europejskich e-nabyców?

Andrzej Gałdecki z DPD w dynamicznym wykładzie przedstawi wyniki europejskiego badania postaw e-konsumentów. W prelekcji Jak zmieniają się zwyczaje europejskich e-nabyców? Andrzej opowie o głównych trendach i sposobach ich wykorzystania w komunikacji i modelu działania sklepów internetowych.

Rynek chiński – tylko jako miejsce zakupów czy potencjalnie kierunek exportu?

O tym opowie Michał Uherek, osoba od lat związana z rynkiem startupów i inwestycji. Członek zarządu Unfold VC, założyciel Heart Medical Devices. W swoim życiu zawodowym pomógł już 34 firmom, uruchomił 41 nowych produktów i pozyskał blisko 72mln finansowania. Dziś działa pod szyldem VenturePi.com, gdzie pomaga inwestorom i przedsiębiorcom na ich drodze do sukcesu. Działa na linii Hong Kong – Polska.

Crossborder w branży fashion — jakie stawia wyzwania?

Wojciech Jażdżewski w rzeczowym wywiadzie opowie, posiłkując się swoim doświadczeniem zawodowym, o wyzwaniach, jakie stawia ekspansja zagraniczna w branży fashion. Wywiad poprowadzi Paweł Borowik. 

Jak zbudować biznes e-commerce o dużej wartości rynkowej i przyciągnąć inwestora?

A wisienką na torcie jest dyskusja Krzysztofa Kościukiewicza z Krzysztofem Murzynem na temat budowy biznesu e-commerce o dużej wartości rynkowej i przyciągnąć inwestora?

Wygraj prezent

10 najbardziej aktywnych osób na evencie otrzyma w PREZENCIE książkę Kamili Gębik: „Przyszłość e-commerce dla fashion i beauty”. 

Zostały ostatnie wolne miejsca na 27 lipca i organizatorzy zachęcają do zapisów na oficjalnej stronie eventu – www.ecommercenawodzie.pl

Rezerwujcie sobie również bilety na wydarzenie 7-8 września z cyklu e-commerce na wodzie tym razem w Pradze. Szczegóły u organizatorów. 

Udostępnij

Zobacz także