Nowe horyzonty w e-commerce, czyli #Commerce na MTC
Mobile Trends Conference prezentuje ścieżkę #Commerce. Organizatorzy rzucają światło na najnowsze trendy i innowacje. Od Headless CMS po superaplikacje – oto, czego możemy się spodziewać na...
Mobile Trends Conference prezentuje ścieżkę #Commerce. Organizatorzy rzucają światło na najnowsze trendy i innowacje. Od Headless CMS po superaplikacje – oto, czego możemy się spodziewać na...
E-commerce stawia przed sobą wyzwania dotyczące dostępności i użyteczności aplikacji mobilnych. Raport BAF oparty na badaniach a11y i UX analizuje wyzwania, z którymi borykają się użytkownicy...
Alibaba wyłoniła się jako jeden z ważniejszych graczy światowego e-commerce, oferując firmom i przedsiębiorcom z całego świata szansę na dotarcie do olbrzymiego rynku. Platforma Alibaba to...
E-commerce, świat zakupów online, to idealne środowisko dla różnych strategii marketingowych takich jak inbound i outbound marketing, dzięki którym można zyskać uwagę i lojalność klientów a...
W e-commerce codziennie dochodzi do walki o serca i koszyki zakupowe klientów. To miejsce, gdzie emocje mieszać się mogą z algorytmami, a każda decyzja może przesądzić...
2023 to kolejny rok, w którym e-commerce ukazuje swoją nieprzerwaną dynamikę. Powoduje to, że podsumowanie go w kilku zdaniach staje się zadaniem niemożliwym. Zgodnie z raportem...
Na polu mediów społecznościowych, gdzie trendy zmieniają się jak wiatr, zrozumienie aktualnego pulsu jest kluczem do skutecznego zaangażowania. Od innowacji napędzanych sztuczną inteligencją, które przekształcają tworzenie...
Metaverse, globalny, wirtualny wszechświat – staje się nie tylko obszarem dla rozrywki i interakcji, ale także przyszłością handlu elektronicznego. Statystyki związane z wydatkami na technologie VR/AR...
Dynamika e-commerce ciągle ewoluuje, a dla właścicieli sklepów internetowych istnieje potrzeba nie tylko przyciągania klientów, ale także budowania i utrzymania ich lojalności. Jak zatem wypełnić tę...
Statystyki CERT Polska wskazują, że w 2022 roku liczba incydentów i zagrożeń związanych z najpopularniejszymi portalami zakupowymi i sklepami internetowymi była już niemal 7-krotnie wyższa niż...
Przed nami Black Friday – ważny dzień dla całej branży związanej ze sprzedażą, zarówno stacjonarną, jak i online. Na żniwa liczą niestety nie tylko uczciwi sprzedawcy,...
Aż 80% polskich użytkowników mediów społecznościowych deklaruje, że zarządza dostępem zainstalowanych na swoich smartfonach aplikacji do danych, aparatu i mikrofonu. Ale jednocześnie z badania przeprowadzonego przez...
W obliczu trudności ekonomicznych, coraz bardziej uciążliwej inflacji oraz niepewności rynkowej, wiele przedsiębiorstw znajduje przestrzeń do rozwoju w transgranicznym handlu elektronicznym. Również polskich! Według Cinkciarza, głównym...
Automatyzacja stała się kluczowym elementem w branży gastronomicznej, umożliwiając restauratorom efektywne zarządzanie lokalem i personelem. Wykorzystanie odpowiedniego oprogramowania do zbierania i przetwarzania zamówień od klientów to...