
Internetowy vintage? -coraz większa moda na re-commerce w Polsce
Już 51,6% Polek i Polaków deklaruje, że kupuje rzeczy z drugiej ręki1. To odpowiedź na zmieniające się nastroje konsumenckie i dążenie do bardziej odpowiedzialnego życia z...
Już 51,6% Polek i Polaków deklaruje, że kupuje rzeczy z drugiej ręki1. To odpowiedź na zmieniające się nastroje konsumenckie i dążenie do bardziej odpowiedzialnego życia z...
E-commerce zajmuje coraz więcej przestrzeni w kanałach rynku B2C, ale i w B2B inwestycje wzrosną. Impakt spowodowany pandemią i rozwojem nowych modeli biznesowych zmusi większość firm...
Wiele artykułów i opracowań badawczych sugeruje, że handel stacjonarny będzie sukcesywnie i mocno wypierany przez jego cyfrową wersję. Niektórzy nazywają to nawet detaliczną apokalipsą i wieszczą...
Szósty zmysł handlowców – tak nazywane są rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wprowadzają zupełnie nową jakość w zarządzaniu dostępnością produktów na półkach sklepowych. Po polski...
Prowadzenie sklepu internetowego już teraz jest nie lada wyczynem, a przyszłość ma okazać się jeszcze surowsza. Rosnące ceny produktów, koszty obsługi, ciągły przyrost konkurencji z dużym...
W Polsce działa obecnie ponad 250 tys. firm prowadzących sprzedaż przez Internet, jak wynika z nowej analizy KRS. W ciągu ostatnich pięciu lat niemal 200 tys....
Od czasu wybuchu pandemii znacznie rozwinęły się trendy social i live commerce, które pozwalają konsumentom na szybkie i wygodne zakupy za pośrednictwem mediów społecznościowych. W Polsce praktyka...
Marketerzy wiedzą, że nic co proste, wcale nie jest łatwe, a w prostocie tkwi zwycięstwo. Sprawdza się to szczególnie, gdy mowa o landing page’ach, których tworzenie...
E-commerce to przede wszystkim wzrosty. Fakt ten nie zawsze musi oznaczać czegoś pozytywnego dla internetowych sprzedawców. Spostrzegłszy dwie strony medalu, oprócz większej liczby pieniędzy na koncie,...
O tym, że social commerce będzie się rozwijać na fali mediów społecznościowych wiadomo już było od co najmniej dwóch lat, choć wprawieni analitycy przewidywali to już wcześniej....
Mnogość artykułów traktuje o tym, jaką niefrasobliwością okazałby się brak inwestycji w m-commerce. Coraz więcej użytkowników równa się coraz większym przychodom w tym kanale. Niektórzy nie...
Sklepy internetowe mają czas do 28 maja, by dostosować się do wymagań unijnej dyrektywy Omnibus, rozszerzającej ochronę praw konsumentów. Nowe przepisy mają zapobiegać m.in. nieuczciwemu zawyżaniu...
Sektory spożywczy i gastronomiczny dynamicznie rozwijają działalność online – tylko w 2021 r. niemal 4 tys. sklepów spożywczych oraz 2,5 tys. lokali gastronomicznych dodało do podstawowej...
Skrótowiec NFT, choć odpowiada za pojęcie przez wielu nierozumiane, tak coraz więcej organizacji decyduje się na ich implementację w swój inwestycyjny portfel. Jaką rolą tokeny mogą...