Client First – jak budować doświadczenie cyfrowe klientów?
Czy Twoja aplikacja gubi użytkowników już po kilku dniach? Czy masz wrażenie, że pomimo inwestycji w marketing, wyniki nie spełniają oczekiwań? W erze cyfrowej sukces zależy...
Czy Twoja aplikacja gubi użytkowników już po kilku dniach? Czy masz wrażenie, że pomimo inwestycji w marketing, wyniki nie spełniają oczekiwań? W erze cyfrowej sukces zależy...
Logistyka e-commerce to jeden z najważniejszych filarów współczesnego handlu internetowego. Choć sprzedaż online rozwija się od lat, pandemię Covid-19 można uznać za moment przełomowy, który przyspieszył...
Współczesny rozwój e-commerce sprawia, że klienci coraz bardziej cenią wygodę i szybkość w zakresie obsługi dostaw oraz zwrotów. W 2024 roku, konsumentom szczególnie zależy na szybkości,...
Zakupy online stały się nieodłącznym elementem codzienności Polaków. Według raportu E-commerce 2024, 78% internautów deklaruje robienie zakupów online, co pokazuje, że popularność tego kanału zakupowego utrzymuje...
Zakupy online w Polsce od lat zyskują na popularności, a smartfony stały się kluczowym narzędziem, z którego korzysta aż 75% kupujących. Z raportu E-commerce 2024 w...
Rok 2024 przynosi kolejne zmiany w sposobie, w jaki Polacy dokonują zakupów online. Zrozumienie wyborów klientów i ich decyzji zakupowych w e-commerce staje się kluczowe, zarówno...
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, rosnące znaczenie ma zjawisko efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) oraz jego odwrotności, czyli odwróconego ROPO (Research Offline, Purchase Online)....
Zakupy produktów używanych przez Internet stają się coraz bardziej popularne w Polsce. Re-commerce, czyli handel produktami z drugiej ręki, zyskuje na znaczeniu, a raport E-commerce 2024...
E-commerce w Polsce dynamicznie się rozwija, a jak pokazują najnowsze dane, Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie oferują zakupy online. Z raportu za 2024 rok...
Magazyn dla firmy działającej na rynku e-commerce to dziś niezbędny element wykorzystywanej infrastruktury. Tylko nieliczne produkty, niewielkie i niewymagające kosztownego składowania, pozwalają na nierozbudowywanie swojej bazy...
W dobie rosnącej popularności handlu internetowego, ochrona sklepu e-commerce przed cyberzagrożeniami jest priorytetem dla każdego właściciela biznesu online. Codziennie miliony klientów dokonują transakcji online, co czyni...
Warszawa, 24.09.2024 r. – Konsumenci w kraju nad Wisłą regularnie korzystają z ofertysklepów internetowych, przenosząc znaczną część swoich aktywności zakupowych dosieci. Wydawałoby się, że z perspektywy...
W dzisiejszym, dynamicznie rozwijającym się świecie zakupów online, media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu nowych trendów i zachowań konsumenckich. Social commerce, czyli sprzedaż za pośrednictwem...
Phygital, czyli połączenie fizycznego i cyfrowego świata, to jeden z najważniejszych trendów technologicznych, który zyskuje na znaczeniu w branży retail i e-commerce. Podczas prelekcji Izabela Franke...