
Wraz z początkiem marca. ukazała się nowa książka autorstwa Andrzeja Dudika, pt. „Pozyskaj Nowego Klienta”. Autor przekazuje w niej proste i skuteczne sposoby na to, jak znaleźć, pozyskać i utrzymać klienta w Polsce. Zdaniem Dudika „nie trzeba mieć nadprzyrodzonych mocy ani wrodzonego talentu, żeby skutecznie pozyskiwać kontrahentów. Wystarczy oprzeć swoje działania o konkretne i powtarzalne kroki. To one sprawią, że sprzedaż stanie się przyjemna, prosta i przewidywalna”.
Pierwszego dnia marca, Andrzej Dudik, Senior Business Development Manager w Livespace opublikował swoją najnowszą książkę zatytułowaną „Pozyskaj Nowego Klienta”. W książce autor przedstawia łatwe i skuteczne sposoby na znajdowanie, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów w Polsce.
Na jakie pytania Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi?
Zdaniem Dudika, nie trzeba posiadać nadzwyczajnych umiejętności ani wrodzonego talentu, aby skutecznie pozyskiwać kontrahentów. Wystarczy stosować konkretne i powtarzalne kroki, które sprawią, że sprzedaż stanie się przyjemna, prosta i przewidywalna. Odpowiedzi na jakie pytania znajdziesz w książce?
– Jak poprawić wyniki sprzedażowe?
– Jak określić grupę docelową?
– Jak stworzyć strategię sprzedaży?
– Jak rozpisać i wdrożyć procesy?
– Jak nauczyć się skutecznie negocjować?
Dodatkowo autor wyjaśnia, jak przygotować dobry cold mailing oraz jak zimne leady (osoby, które jeszcze nie wiedzą o istnieniu naszej firmy) przekuć w zadowolonych klientów.
Doświadczenie jest walutą książki!
Andrzej Dudik
Senior Business Development Manager w Livespace
Sprzedażą zajmuje się od ponad 15 lat. W tym czasie przeszedł całą ścieżkę kariery, jaką może przejść handlowiec – od doradcy klienta, przez managera zarządzającego kilkunastoosobowym zespołem, aż po szefa sprzedaży agencji marketingowej. Jego klientami było wiele polskich i międzynarodowych firm, między innymi: Unilever, Disney, L’Oréal, Pepsico, Nestlé, Ziaja, Joanna, Avon, Butchers, Dr Irena Eris, Hyundai, Home&You i wiele innych.
Andrzej Dudik to praktyk sprzedaży z ponad 15-letnim doświadczeniem, który w wieku 34 lat ukończył z wyróżnieniem studia na kierunku Psychologia w Biznesie.
W trakcie swojej kariery przeszedł wszystkie szczeble, jakie może przejść handlowiec, od doradcy klienta, przez managera zarządzającego kilkunastoosobowym zespołem, aż po szefa sprzedaży agencji marketingowej. W tym czasie pozyskał i obsługiwał takich klientów jak: Unilever, Disney, L’Oréal, Pepsico, Nestlé, Ziaja, Joanna, Avon, Butchers, Dr Irena Eris, Hyundai, Home&You i wiele innych. Dzięki temu doświadczeniu Dudik poznał niemal każdą możliwą przeszkodę, jaką może napotkać handlowiec na drodze od znalezienia, do pozyskania klienta. Udało mu się również wypracować sposoby, jak sobie z tymi przeszkodami radzić. Dokładnie tą wiedzą dzieli się z czytelnikami w swojej książce.
Opinie o książce
Książka Dudika zbiera pozytywne plony w postaci dobrych recenzji. Czytelnicy piszą o niej jako szkoleniowej i konkretnej.
– Bardzo dobra książka! Chciałbym ją przeczytać na początku mojej kariery. Są w niej zawarte wszystkie kwestie, z jakimi spotkałem się przez ostatnich 9 lat w różnych firmach. Za każdym razem otrzymywałem tę wiedzę cząstkowo – tutaj jest ona przedstawiona w fajny i bardzo „szkoleniowy” sposób. Brawo! – mówi Miłosz Wąsik, Dyrektor regionalny w Grupie Expert.
– Jestem naprawdę pod wrażeniem! Książka totalnie mnie wciągnęła. Pochłonęłam ją w dwa wieczory. Bardzo przyjemny, luźny język. Duży plus za przykłady podparte własnymi doświadczeniami. Konkretne wskazówki, wszystkie kroki opisane po kolei. No cud miód. Naprawdę polecam! – poleca Anna Otczyk, Cybersecurity specialist w RADMOR S.A.
– Polecam tę lekturę każdemu! Całość bardzo przyjemnie i szybko się czyta. Od wielu lat jestem handlowcem, a mimo to w książce znalazłem pewne smaczki, o których nie wiedziałem i które zdecydowanie zamierzam przetestować. Plus za dużo konkretów i odniesień do polskiej rzeczywistości. Dobra robota! – rekomenduje Arkadiusz Falisz Business Development Manager z Livespace.
Książka „Pozyskaj Nowego Klienta” to napisane bardzo przystępnym językiem kompendium wiedzy na temat sprzedaży, zarządzania i relacji. Liczne porady podparte przykładami i wskazówki, które można wdrożyć od razu po ich przeczytaniu, to niezaprzeczalne atuty tej publikacji.
Książka dostępna jest pod adresem: https://www.andrzejdudik.com/